fredag den 10. februar 2012

Fantastiske kager

Min shoppetur i går fik mig også ind forbi Bog og Ide i søgen efter en bog med gode strikkeopskrifter til baby. Som altid var jeg simpelthen nød til at smutte forbi hylden med kogebøger - jeg KAN ikke lade være.
(U)heldigt for mig, var bogen Fantastiske Kager af Jacqueline Bellefontaine og Gail Wagman på tilbud. Uhmmm siger jeg bare, for en lækker bog med masser af indbydende kager! 264 forskellige opskrifter lige til at gå til:


Var det noget med en Jordbær Cheesecake?


Måske et stykke Cheesecake Brownie?


Eller hvad med Grønne kager med pistacie og yoghurt?


Så er det bare med at komme i gang....

2 kommentarer:

  1. wow.. den bog skal jeg vidst eje :)

    SvarSlet
  2. Den er også bare alt for lækker! Jeg giver mig i kast med Cheesecake Brownie i dag - kan næsten ikke vente til den er færdig! :-)

    SvarSlet