torsdag den 9. februar 2012

En impulsiv fridag....

... som absolut er tiltrængt! Jeg er træt og jeg kan mærke at tiden pludselig går stærkt! Der er så meget jeg gerne skulle nå inden den lille mand kommer til maj og weekenderne begynder lige så stille at slippe op.
Maven vokser stødt for tiden, så de t-shirts jeg har kunnet slippe af sted med at bruge indtil nu, er begyndt at stumpe så det var en perfekt undskyldning til at købe nyt tøj til den kommende mor. H&M er det foretrukne sted for mig  lige nu og ikke mindst grundet deres billige lækre børnetøj.

Ud over lidt til mig fandt jeg selvfølgelig også lidt til lille-manden:



30 kr pr del, besparelse i alt 70 kr. Eeeelsker det!

Fik også købt lidt lækkert til maven:


Jeg kender den ikke, men den skulle være god til stresset hud og som min mave vokser lige nu, må jeg hellere kæle lidt ekstra for den. Glæder mig til at prøve den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar