fredag den 10. juni 2011

Jamen de er jo til tasken...

Vi har været nede at handle til weekenden. I aften står den på hjemmelavet burger - som altid er et hit.
Det er fredag - endelig! Jeg har afleveret eksamensopgave i dag, så nu skal der hygges. Den nye Harry Potter lå i postkassen i går, den er dog kun til låns. Jeg elsker at vi lejer film hos LOVEFiLM, for ofte gider jeg alligevel ikke se en film mere end en gang.

Til aftenen skal der jo også lidt af det forbudte til. Jeg går i krig i vej-selv-slik hjørnet og mener selv, at jeg formår at stoppe ved en mængde der ikke virker alt for vulgær.
På vej væk fra slikområdet, falder mine øjne på disse:


Haps - et par stykker af dem i kurven!
Min kæreste kigger på mig og spørger om jeg ikke mener allerede har nok?

Hvortil jeg kun kan svare: "Jamen skat - de er jo til tasken"

Som om, at det var det mest logiske i hele verden - at jeg er nød til at tvinge mig selv til at spise mig igennem disse små lækre frugtkarameller, så min flettaske af MAOAM, kan blive en realitet, frem for en bunke tom slikpapir i en kuvert.

Mænd altså....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar