tirsdag den 14. juni 2011

I skal da lige møde...

Højballe, billedet er taget af manden min, en varm eftermiddag i lørdags:

Højballe var min konfirmationsgave fra mine forældre tilbage i 1998 - damn hvor tiden går!
Han har skam været med mig på efterskole i 10. klasse og hvor end jeg ellers har haft min gang. Nu bor han endelig hjemme hos mig selv, hvilket altid har været en pigedrøm.
Han er stadig frisk og har mange år til gode endnu - håber jeg!

Dette er egentlig en helt klassisk overspringshandling. Jeg burde sidde og forberede min fremlæggelse til min sidste eksamen på torsdag. Jeg arbejder bedst under pres og presset må jeg jo ikke føle endnu.
Jeg drømmer om at spamme min blog med kreative indslag, men har lovet mig selv, at skolen kom først.

Mit hoved er ved at eksplodere med ideer og materialerne ligger klar, men det må vente lidt endnu...



2 kommentarer:

  1. Sikke en smuk hest, med et mega fedt navn!

    SvarSlet
  2. Ihh tak Julia, hvis han kunne læse med, ville han rødme bag mulehårene! Det er jo et über cool navn - helt specielt til ham. Ville ønske jeg kunne tage æren for opfindsomheden :-D

    SvarSlet