tirsdag den 7. juni 2011

Big Bisser

Ja, heste skal også til tandlæge. Jeg tror, at jeg har det dårligere med det end de har. Men det er nødvendigt at få slebet de skarpe tandspidser der opstår, så de igen kan gumle græs ubesværet. Jeg bruger generelt alt for meget krudt på at bekymre mig - jeg tænker og forestiller mig alle tænkelige scenarier, så er jeg jo forberedt.... men mine bekymringer bliver gjort til skamme.
Jeg har super dygtige dyrlæger til rådighed og jeg har fuld tillid til deres arbejde. Højballe (hesten) plejer at være fuldstændig vild når dyrlægen kommer med kanylen, men i dag var han bare flink og fandt sig i sprøjter og diverse metaltingester. Lidt pinligt, når nu jeg har brugt en del tid på at forberede dyrlægen på et vildt bæst af en anden verden. Ak ja...

Et enkelt billede af Højballes tænder efter endt arbejde:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar