søndag den 22. maj 2011

Træstammer på en regnvejrsdag

Jeg har haft fint besøg i dag, af forældre og svigerforældre med praktiske gøremål. Det skal der bagværk til at honorere og hvad er bedre end hjemmelavede træstammer? Ikke noget jeg har prøvet før og har kun fundet opskriver på hvordan bageren ville gribe det an, så jeg måtte finde på noget selv.
Det lykkedes at fremtrylle noget der kunne gå an som en substitut for de famøse kager


Indholdet er chokoladekage smuldret med chokolade frosting og tilsat smag.
Dem med hvid marzipan er med kaffe og peanutbutter og de lyserøde med hindbærmarmelade.
Det er absolut ikke de smukkeste stammer i skoven, men det er jo også det indre der tæller, right?

Selskabet godkendte dem - jeg selv kommer ikke til at spise en træstamme det næste lange stykke tid. Jeg spiste to og det var alt rigeligt... nu skal jeg dog passe på hvad jeg siger, for der ligger 3 inde i køleskabet og venter på at blive fortærret....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar