torsdag den 5. maj 2011

Hunde-syg...


Kære Balou har været dårlig i dag. Han vækkede mig kl 6 i morges ved at kæmpe med at holde sin mad indenbords. Det lykkedes ikke og sådan har det stået på i 12 timer. Lidt vand har han drukket, men også det kom op igen. Dyrlægen har selvfølgelig været inde over og vi ser tiden an. Jeg har taget hundens 1. sygedag i dag og har hygget om ham i stor stil. Han fik lov at putte med i sengen, blev pakket ind i tæpper i hans yndlings stol. Han er blevet nusset og rost til skyerne og jeg håber det har hjulpet. Sídste gang han havde et uheld var kl 18 og jeg har lige kunnet lokke to meget meget små stykker kylling i ham. Jeg håber på det var det. Sikke en omgang. Nu vil jeg forkæle ham med et afsnit NCIS i sofaen, det ved jeg han elsker lige så meget som jeg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar