tirsdag den 17. maj 2011

En regnvejrsdag

Sommeren har trukket sig tilbage for en stund og regnen kommer gavmildt. Jeg har ventet på den, mine græsmarker var tørstige - og så er det altså hyggeligt med regn.
Jeg har bagt boller i dag, den samme opskrift som jeg har brugt utallige gange før. Den slår aldrig fejl og man kan jo variere i det uendelige. Denne gang blev det med hakkede hasselnødder og mandler. Selvfølgelig med en god gang fuldkorns hvedemel og alm hvedemel.


Jeg overvejede en kort stund om ikke de skulle forkæles med hakket chokolade... men det blev ved tanken.
De smager som de plejer - fantastisk!



2 kommentarer:

  1. Ja ja det er meget fint med alle de ting man kan bage, men hvor er opskrifterne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ligger lige her: http://tusindetanker.blogspot.dk/2011/07/de-bedste-boller.html :-)

      Slet