tirsdag den 3. maj 2011

Bøger til kreative hænder...

Jeg forkælede mig selv forleden aften og i dag kom posten forbi. To fine bøger blev det til, begge rost til skyerne og begge har været ønsket længe.
Den første er denne fine sag:
Jeg har lige bladret den igennem og allerede nu kører mit hoved på højtryk! Jeg har tusinder af ideer der skal ud i livet og jeg kan næsten ikke vente. Nostaltiske og stemingsfylde billeder præger bogen og den har en helt speciel charme med skråskrift. Den tager os tilbage i tiden, på den strendy og retro-lækre måde. I love it!

Den anden bog var denne:


Jeg deltog i Marts i et pilefletkursus hos Ursula Søholm og jeg blev fuldstændig betaget af det. Det er fantastisk at arbejde og skabe ud fra hvad naturen har skænket os. Det er smukt og det er ægte.
For ikke at glemme teknikkerne inden mine pile igen er klar til høst har jeg investeret i en god grundbog til emnet.
Jeg glæder mig til jeg igen får pil mellem hænderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar