mandag den 25. april 2011

Påskekage...

Dagen i dag stod i familiens tegn. I anledning af påsken var vi inviteret til frokost og kaffe hos mine forældre. Jeg var ikke sen til at melde mig til kage bagning. Jeg elsker at være kreativ med MMF kager og venter kun på en lejlighed til at få lov at lege med det.
Her er hvad der kom ud af det i dag:




Her er den lagt sammen. Bunde med banan, fyld af toblerone creme og hindbær/hvid chokolade creme med en smule af min hjemmelavede solbærmarmelade.


Smurt med smørcreme og betrukket  med hjemmelavet MMF:



- og så skal der leges:


Et halvt spist påskeæg:

Behøver jeg skrive at den smage himmelsk ;-)

2 kommentarer:

  1. Oorh, hold nu op, hvor ser den lækker ud!! MUMS altså!!

    SvarSlet
  2. Den var også bare lækker! Mmmm.... Har et lille stykke stående i køleskabet, kæmper en kamp for ikke at tage livet af det, men det går ikke, kan da ikke sove på alt det sukker! :-)

    SvarSlet