onsdag den 20. april 2011

Lidt før min tid...

... men jeg har altså investeret i denne bog:


Jeg har ikke børn, men jeg er dybt inspireret af alt det flotte børnetøj der bliver produceret i blogland. Jeg vil os! Denne bog har fået meget ros og jeg forstår hvorfor. Den indeholde nogle få standart modeller og til dem er der en masse forslag til detaljer og snit man kan ændre. Genialt! Det sætter gang i fantasien på den helt rigtige måde. Jeg glæder mig.

Dagen i dag er blevet brugt i haven sammen med mine svigerforældre. De er fantastiske til at komme og give en hånd med. Der er meget arbejde med gården og jeg bruger det meste af min fritid med hestene. De er prioriteret noget højere end staudebede og skvalderkål.
I går fik jeg sat kartoffler i køkkenhaven. Asparges og Hamlet er lagt i jorden, sammen med en god gang hestegødning. Det kan næsten ikke gå galt, kan det? Det er min første sæson med kartofler, så jeg er spændt på høsten.

I morgen skal jeg hente min fødselsdagsgave fra kæresten. Jeg siger ikke hvad, det må i se i morgen hvis alt går vel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar