lørdag den 23. april 2011

Jaaaa.....

Endelig!!

Se hvad jeg var i sønderjylland og hente i torsdags:


Den er købt brugt, stort set ej brugt.
Yep, jeg kan nu sy alle de lækre sting der skal til før at mine ting ser ordentlig færdige ud.
Det er bare ikke det samme med en zig-zag kant - i hvert fald ikke for mig. Sådan er man jo så forskellig.
Jeg har allerede det første projekt i tankerne og naiv som jeg er troede jeg det skulle syes samme aften, meeeen jeg kan godt se at der skal sættes noget tid af til at sætte mig ind i den.
Som solen skinner fra himlen disse dage - så bliver det sat på ventelisten. Lur mig om ikke der kommer nogle regnvejrs dage inden længe.
Det håber jeg da, for græsset vil have godt af det (ja, sådan er tankegangen jo når man bor på landet)

Jeg glæder mig til at indvie min nye maskine.

1 kommentar:

  1. Tillykke med den -så bliver det spændende at se, hvad du får kreeret ;-)

    SvarSlet