lørdag den 30. april 2011

Jeg får griller....


Jeg er ikke det store grill menneske. Jeg er vokset op med at grill er bøffer, pølser og bearnaise fra knor.
Men - det skal bliver anderledes! Denne bog har åbent mine øjne for mulighederne ved en grill og den gør det på en sådan måde, at det er nemt at gå til og teknikkerne er vel beskrevet.
Den tager dig "back to basic". Gennemgår optændig, temperaturer og redskaber.
Derefter kommer du igennem et hav af lækre opskrifter med kød, fisk og fugl. Både det hurtige og det langtids tilberedte.
Der er salater fra grillen og der er snacks. En lille tår og noget sødt.
Alt i alt - alt hvad du behøver til et lækkert måltid ved grillen.
Jeg vil vove at påstå at selv garvede "grillere" vil kunne få fornøjelse af bogen

Jeg har allerede prøvet flere af opskrifterne med fuld tilfredshed, i aften står den på varmrøget hel kylling med små kartofler og coleslaw. Mmmm.... 

Var det noget? Jeg fandt min på tilbud i Bog og Idé.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar