torsdag den 28. april 2011

Endelig! Tasken er færdig...

Jeg har været igang med min første flettaske læææænge. Mistet interessen lidt og taget den frem engang imellem. Men billedet af den færdige taske sad på min nethinde, så nu skulle det være. Jeg sad med den til kl 1 i nat, den skulle bare være færdig nu. I modsætning til de DIY jeg har fundet på nettet, så valgte jeg at sy foret fast på lynlåsen inden den blev syet på tasken. Det virkede over alt forventning.

Her er skønheden, som jeg er super stolt af! Lavet udelukkende af billeder fra bladet MAD! pakket ind i bogplast





5 kommentarer:

  1. God lille detalje med Handmade by Linda.... er det nogle du laver selv eller kan man købe dem... og i tilfælde af at man kan købe dem, hvor ? :o)

    SvarSlet
  2. Hej Anonym. Jeg har købt mine labels lige her: http://www.ikastetiket.dk/

    SvarSlet
  3. mange tak.. så vil jeg se om jeg ikke også kunne finde nogen...

    Super fin hjemmeside du har her... :-)

    Liselotte

    SvarSlet
  4. SUPPER flot taske, flot sat sammen

    SvarSlet