fredag den 15. april 2011

Dåser - flere dåser...

Jeg har et problem.... jeg kan ikke stoppe med at købe kagedåser og kogebøger - jeg kan simpelthen ikke gå forbi en hylde med kogebøger eller kagedåser uden der ryger noget i kurven.
Det er ikke særlig fornuftigt, det giver heller ikke rigtig nogen mening... men ihhh hvor jeg altså mangler dem!
Jeg har cirka.... øhm.... omkring.... måske... 25-30 kagedåser.
Jeg er ret sikker på der har været kager i dem alle sammen på et tidspunkt, men aldrig på samme tid. Men kagedåser ER bare yndige. Se bare disse som Netto har haft denne uge. De er da ikke til at stå for? Hjem kom de altså...
Bog og idé havde i sidste uge tilbud på kogebøger. Jeg snuppede Årstidernes Livretter og kogebogen Grill. De bare begge fuld ud nødvendige for at jeg fortsat i fremtiden kan lave lække sund mad... ik´?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar